26 Οκτ 2007

Σαν πας στον πηγαιμό για τη Λευκάδα ...να εύχεσαι Vol. 5

Στην διαδρομή στον Ε55 ήμαστε όλοι αμίλητοι. Ποιος ξέρει τι σκέφτεται ο καθένας.

Εγώ στο μεταξύ έχω ηρεμήσει λιγάκι και άρχισα ήδη να καταστρώνω σχέδιο δράσης.

Δεν θα αφήσω τον κάθε αρπακολατζή να μου χαλάσει τις διακοπές!

Φτάνοντας στη στροφή για Πάργα βγάζω φλας. Οι υπόλοιποι είναι βέβαιοι πως επιστρέφουμε στη Θεσσαλονίκη και έχουν πάρει την ανάλογη ...στάση.

Ο μικρός τα μούτρα κάτω. Η σύζυγος κοιτάζει πέρα από το τοπίο. Ο μεγάλος έχει απλώσει τα πόδια και κάνει πως κοιμάται.

Καθώς κατηφορίζουμε προς Πάργα αντιλαμβάνονται πως "ο μπαμπάς κάνει μια ακόμη προσπάθεια!". Αναταραχή και ελπίδες ...για μια ακόμη φορά.

Μποτιλιάρισμα, λαοθάλασσα, στενοί δρόμοι. Βρίσκω ένα parking (5 € ή ώρα!). Μερικές πληροφορίες στα γρήγορα και καταλήγουμε σε γραφείο ενοικιαζομένων διαμερισμάτων.


Τιμαί λογικαί. 80 ευρώ για τις "τρύπες", 120+ για τα "ανεκτά" διαμερίσματα.

Κάνουμε μια βολτίτσα στη γραφική παραλία της Πάργας για να αποφασίσουμε.


Ωραία η Πάργα αλλά δεν πιάνομαι κορόιδο για 4η, 5η, 6η - ποιος θυμάται πια - φορά.


Αποφασίζω να τηλεφωνήσω στο ξενοδοχείο στο οποίο έχω κλείσει εδώ και 2 μήνες. Όπως
έμαθα δε βρίσκεται μέσα στην πόλη της Πάργας αλλά 1-2 χλμ δυτικά σε μια περιοχή που λέγεται Βάλτος.
Εξηγώ με λίγα λόγια την περίπτωση στον ξενοδόχο.

"Ξέρετε έχω κλείσει για τις 26 Ιουλίου, αλλά έπειτα από όλα αυτά βρέθηκα εδώ 5 μέρες νωρίτερα. Υπάρχει δωμάτιο ή θα αναγκαστώ να επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη;"

Το σκέφτηκε ο άνθρωπος και σε 5 λεπτά με πήρε τηλ.
"Εμείς εδώ δεν έχουμε, αλλά υπάρχει κάποιος..." κλπ.
Άιντε πάλι ...
Αλλά μη έχοντας τίποτε να χάσω συναντώ τον κύριο.
"Αγαπητέ μου έχω το καλύτερο δωμάτιο στην Πάργα!"

Οχ! Ποιος ξέρει τι τιμή θα πει... Τον διέκοψα και του ξεκαθάρισα τα πράγματα.
"Άκου καλέ μου άνθρωπε. 1ο δε σκοπεύω να ξεπαραδιαστώ , γιατί έχω να φτιάξω κι ένα αμάξι, 2ο αυτό που λες το άκουσα άλλες 5 φορές και τελικά έφευγα άρον-άρον και 3ο επειδή είμαι στο όριο να σαλτάρω, θέλω να μου υποσχεθείς πως δε θα χρειαστεί να πακετάρω βαλίτσες σε 1-2 μέρες"

Με άκουσε προσεκτικά, κούνησε το κεφάλι, το σκέφτηκε αρκετά και κατέληξε:
"Τι στο καλό, αυτό το δίνω μέχρι και 200 ευρώ τη μέρα, αλλά έχεις δίκιο. Σε ξετίναξαν! Δε σε ξέρω, αλλά απατεώνας δεν είμαι. Πάρτο με 80 τη μέρα."

!!! Έκπληξη!!!
Ώστε λοιπόν υπάρχουν και φυσιολογικοί άνθρωποι! Ώστε δεν είναι όλοι απατεώνες!
Για να δούμε και το δωμάτιο...
ΣΟΚ!!! Ο τύπος έλεγε αλήθεια! Καταπληκτικό δωμάτιο!΄Επίπλωση πολυτελείας, τζακούζι, τεράστιοι χώροι, ασύρματο internet, δορυφορική τηλεόραση, θερμαινόμενη πισίνα! Ρε σεις, άλλαξε η τύχη μας!!!
Περιττό να πω πως για 1η φορά έπειτα από 10 περίπου μέρες ανοίξαμε τις βαλίτσες μας και κρεμάσαμε τα ρούχα σε κρεμάστρες.


Οι 5 μέρες πέρασαν γρήγορα, ομαλά , χωρίς προβλήματα. Ακόμη κι όταν μετακομίσαμε - για μια ακόμη φορά - στο άλλο ξενοδοχείο, συναντήσαμε παρόμοια και καλύτερη κατάσταση.

Λογικές τιμές, καλό φαγητό, άψογη εξυπηρέτηση, τέλεια θάλασσα, καθαρά νερά, όμορφο τοπίο, νορμάλ ο κόσμος στην παραλία.

Όπως θα έπρεπε να είναι, κυρίες μου στη Λευκάδα και τη Λούτσα.


Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν, εμείς οι μεγάλοι κάναμε ατέλειωτες συζητήσεις ξορκίζοντας την γκαντεμιά...

Λυπηθήκαμε που αφήσαμε την Πάργα (πραγματικό ησυχαστήριο για μας τους ταλαίπωρους).


Μας απόμεινε ένας ακόμη σταθμός, σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα. Τα Γιάννενα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: