23 Φεβ 2007

Homo Webus

Τετάρτη 24 Ιουνίου 1998

Μόλις μου έφεραν το ολοκαίνουργιο modem της φοβερής ταχύτητας των 28kbs. Από την προηγουμένη είχα πάρει τηλέφωνο στην Compulink για τη σύνδεση. Ο ευγενέστατος κος Κλάδης μου εξήγησε τα πάντα με μεγάλη σαφήνεια - γι' αυτόν...

Κάτι έπιανα για τη διαδικασία, αλλά στο περίπου... Με τα πολλά ήρθε η ώρα για την εγκατάσταση του modem. Άνοιξα το εγχειρίδιο, αλλά φευ, στα Ταιβανέζικα. Εδώ που τα λέμε και στα ελληνικά να ήταν γραμμένες οι οδηγίες πάλι κινέζικα θα μου φαίνονταν.

Οπότε χρησιμοποίησα την κοινή λογική. Έβαλα το CD και next - next -next - ok - ok - ok.
Γελοία πράγματα!

Εμφανίστηκε και το εικονίδιο του modem στις συσκευές fax! A, ρε αθάνατα Windows 95. ...

Χμ, και τώρα να δημιουργήσω τη σύνδεση. Βγάζω το μπλοκάκι με τις σημειώσεις...
Θεέ μου, δεν γράφω και πολύ τακτοποιημένα, κόλαση! Τέλος πάντων... Δεν είμαι και κανένας χαζός ... Κοινή λογική είπαμε.

Δημιουργία σύνδεσης > τηλέφωνο, όνομα χρήστη, κωδικός, επιλογή Modem - αυτό για τον εσωτερικό αριθμό, τι είναι;
Αφού δεν ξέρω ας μην το τσεκάρω...

ΟΚ δις.

Ωραία!!! Ας δοκιμάσω τώρα να συνδεθώ...
Μ' έφαγε η αγωνία. Απλώς κάνουμε διπλό κλικ στη σύνδεση.

Τι είναι αυτό πάλι; Σφάλμα 655... τι στον κόρακα σημαίνει; Ας δούμε τις πληροφορίες.
"Δεν υπάρχει σήμα τηλεφωνικής επιλογής". Τι τηλεφωνικής επιλογής;

Κάτι με το τηλέφωνο. Μήπως δεν ακουμπάει καλά στη θέση του; Μπα, οκ είναι.

Μα τι μλκ είμαι; Δεν σύνδεσα το καλώδιο του τηλεφώνου. Γι αυτό έχει δύο τρύπες!

’ντε πάλι... Σύνδεση..........................................

Σφάλμα 700 κάτι "Ο απομακρυσμένος υπολογιστής δεν αποκρίνεται"
Κολοκύθια, αγχωμένος είμαι , κανένα καλώδιο θα ξέχασα να βάλω πάλι. Μπα, ολα είναι οκ, ουπς όχι όλα, έπρεπε να ανάβει το λαμπάκι στο Modem. Ανάβει αλλά είναι κόκκινο. Άραγε είναι εντάξει;

Ας μελετήσω στα Ταιβανέζικα. Λοιπόν κόκκινο λαμπάκι ... ίσον κάτι κακό, έχει θαυμαστικά εδώ...

Α, έχει έναν διακόπτη, ας τον πατήσω, ...πρασίνισε...
Θαυμάσια, τώρα δεν μας σταματάει τίποτα, όλα φαίνονται μια χαρά!

Ξανά σύνδεση, αυτό το έμαθα πολύ καλά πια.
Σφάλμα 700 κάτι άλλο... Ο απομακρυσμένος υπολογιστής ...δεν υπάρχει.
Δηλ. τι πάει να πει αυτό; Τι δεν υπάρχει; Πόσο απομακρυσμένος είναι τελοσπάντων;

Ας πάρω ένα τηλέφωνο στην Compulink.
"Καλά ρε φίλε πλάκα με κάνεις"; "Δεν ενεργοποίησες το λογαριασμό μου;"

Τι στον κόρακα... Ερασιτέχνες, τσ, τσ, τσ ...

Άιντε πάλι.... Τι είναι αυτός ο ήχος και δε λέει να σταματήσει. Ωραία το ξέσχισα το μηχανάκι, το καψα σίγουρα.

Ώπα, δουλεύει, να και η αρχική σελίδα της Compulink! Μπήκα στο internet!!!!
______________________

Χάζεψα κανα μισάωρο τη σελίδα της Compulink και πάτησα από δω κι από κει, αλλά ...
Σάμπως ήξερα τι άλλο να κοιτάξω;

Από εκείνη την αποφράδα ημέρα πέρασαν κοντά 9 χρόνια ...

Στο μεταξύ η Compulink έκλεισε, κι εγώ δεν έχω πλέον modem 29Kbs αλλά router και σύνδεση στα 2048Kbs .

Α! και δεν με τρομάζει πλέον ο ήχος της σύνδεσης, αφού είμαι μονίμως συνδεδεμένος στο Internet.

Πολλά άλλαξαν από τότε. Από homo sapiens κατάντησα homo (?) webus

Φιλίες δημιουργήθηκαν, φιλίες χάλασαν

Αλλά γι' αυτά μιαν άλλη φορά

"Εrror 666: You are not supposed to be here. Don't try anything"

7 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

βρε τι μικρός που ειναι τελικα ο
e-κοσμος
χεχεχεχ
σε βρηκα... φτου και βγαινωωωωωωω
χεχεχε
τριαντα εδω
σεβαροουζζ ...
καλλιτεχνικο μπλογκο ψευδωνυμο
τρεχω να σε κανω λινκ
..μην χαθουμεεεεεεεεεεεεεεεεε,,,
τα φιλια μου στην πατριδα
αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλέξανδρος Γκίκας είπε...

Φίλε Αντώνη!
τι μου θύμισες...
τον εαυτό μου αλλά μερικά χρόνια πρίν...
Πόσο δίκιο έχεις... από homo sapiens μετασχηματιστήκαμε/ζόμαστε σε homo informaticus

salnk-Δ@σκ@λος είπε...

Έτσι όπως τα λες είναι φίλε Ευάγγελε!

magdalene είπε...

Γιάννη,
συγχαρητήρια! Είναι απο τα καλύτερα ιστολόγια που επισκέφτηκα. Φυσικά η μεγάλη σου εμπειρία στο χώρο είναι προφανής.
Έχεις συγγραφικό ταλέντο νομίζω. Ροή λόγου που δεν κουραζει τον αναγνώστη.
Καλή συνέχεια!

Μαγδα

Μωυσίδης Βασίλης είπε...

Γεια σου Γιάννη. Πολύ ωραίο χιούμορ, κάνει την ανάγνωση του ιστολογίου σου πολύ ευχάριστη

Giorgos Kominis είπε...

Συνάδελφε γειά,
παρακολουθώ τις δραστηριότητες και τις προσπάθειες σου στο χώρο των ΤΠΕ εδώ και πολύ καιρό. Ο χώρος μας έχει ανάγκη από τέτοιες πρωτοβουλίες,
καλό κουράγιο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΜΙΝΗΣ

salnk-Δ@σκ@λος είπε...

υχαριστώ Γιώργο για τα ενθαρρυντικά λόγια.
Ομως μόνο να 'ξερες τι πόλεμο έχω δεχτεί(και δέχομαι) κατά καιρούς εξαιτίας της ενασχόλησής μου αυτής.

Τι να πει κανείς...

Φαίνεται δεν αρέσει η προσφορά (δηλ. χωρίς λεφτά). Για μερικούς είναι αδιανόητη η μη εκμετάλλευση ...